30 Maj 2013, kl.14:35

The woman in my pictures.

Caroline, du som är så uppspelt varenda gång jag tar upp kameran.. HÄR HAR DU. Som sagt så har vi då gått på lektionerna våra tyskar har haft, jag fick sällskap med Filip eftersom hans tysk också går i min tysk(s?) klass. Först var det historia i 90 minuter och tro mig.. det var banne mig det tråkigaste som hade hänt mig.. Men sedan kollade vi på "The Perfume" och den filmen har jag redan sett så det spelade inte roll att det var på tyska, förstod några ord iaf..! Nu är vi hemma och chillar lite innan vi går och kollar på någon del av muren. Auf Wiedersehen!
 
English: Caroline, you are so excited every time I take out the camera .. SO HERE YOU GO. As I said before, I went on Paulas lessons, I was joined by Filip because his German also goes in Paulas class. First we had History, 90 minutes and believe me .. it was the most boring thing that I have ever experienced, not that I did so much, Haha.. But then we looked at "The Perfume" and I've already seen the movie so it did'nt matter that it was in German, knew a few words anyways..! And now we're home and chillin a bit before we go and watch any part of the wall. Auf Wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback