23 Maj 2013, kl.21:30

A little bit of happiness.

Hela skoldagen har varit en pain in the ass, men mattelektionen var ytterst kul, helt out of ingenstans sitter jag, Jessica och Veronica och sjunger jullåtar.. Ehm? Annars så har jag en biologi uppgift som ska in imorgon och vi fick reda på det idag? Ser ut som läraren fick panik över att vi inte hade hållt på med etologi och klämde in det bara någon vecka innan avslutning. What the hell liksom? Följde iallafall med Jess hem efter skolan och bland annat käkade vi risgrynsgröt (ingenting säger att man inte får äta det trots att det inte är jul!) och så drack vi jordgubb och hallon smoothie.. LYX! Sedan satt vi och pluggade ett bra tag i solen, efter det tog vi paus och dansade loss till massa musik. Vilket var hur kul som helst! Det ska jag göra mer, man känner sig så himla glad, vilket jag faktiskt behöver nu! Det var väl allt, nu ska jag sätta på musik och plugga, pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback