26 Juni 2013, kl.02:53

glass tisdag

Eftersom jag inte kan sova tänkte jag att jag kunde skriva om min dag.. Jag cyklade till stan vid 4 och käkade glass med Yiyi, efter det så gick vi runt i stan och kollade runt lite. Vid sju tiden stack vi hem till Rita och så gav Yiyi presenten hon hade köpt till henne (grattis rita i efterskott), sedan satt vi och snacka om allt mellan himmel och jord. Runt åtta-nio tiden stack jag hem och då satt jag väl mest och kollade på film.. Vilket jag ska fortsätta med nu.

Kommentarer

FAAN VA SUGEN JA BLEV PÅ GLASS NU VIVI, KLOCKAN ÄR 4 OCH JAG KOMMER INTE KUNNA SOVA FÖR JAG KOMMER TÄNKA PÅ GLASS :( TACK I EFTERSKOTT, BTW MIN MAMMA VILLE TA KLOCKAN.. MEN jag förtydliga att den var till mig!

Svar: HAHAHHA, asså du är gaaaalen!!
vivitraan.blogg.se

2013-06-26 - 03:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback