04 Juli 2013, kl.23:26

New In

Som sagt så var jag på pokerkväll idag men innan det mötte jag upp Twinie och då gick jag först till Kicks.. Men dem hade inte penslarna jag ville ha på lager så tipsade Twinie om Bella & Hudvård, så jag gick dit och fick med mig en ögonbrynspensel (Anastasia) för 220:- och en eyeliner pensel för 109:-, sedan var hon i kassan så snäll att  hon gav mig en Especially Escada body lotion och parfym, och även en Hugo Boss Woman body lotion.. Båda luktar himmelskt! 
 
Käkade sedan glass med T och efter det cyklade vi vidare till O för lite poker.. Som för övrigt var skittråkigt och jag ångrar faktiskt att jag inte stannade hemma istället.. Haha. Nu ska jag nog kolla på film.. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback