21 September 2012, kl.05:48

Morgonuggla.

Det är nog första gången på väldigt länge som jag vaknar innan sex för plugg. Så nu sitter jag här med en kopp kaffe och har precis memorerat 74 glosor, nu är det vidare till verb och annan grammatik. Tyska är då såååå roligt! Kanske inte nämnt att jag ska ha prov klockan 08:00 i tyska. Önska mig lycka till! Kommer antagligen behöva det.. Jag känner verkligen att vädret har skiftat från sommar till höst, det är såå kallt att min kropp skakar bara av att var i mitt eget rum. Men nu ska jag återgå till plugget, sorry för ingen updatering igår! Kortfattat så åkte jag och Yiyi hem till mig efter skolan och pluggade sen åkte vi iväg till basketträningen. Kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback