16 September 2012, kl.12:30

Jag är inte glad utan dig, men jag dör inte.

Jag och fina fb på skolmiddagen.
 
Känner mig stolt över mig själv som för en gång skull vaknar innan ett. Ska fråga mami och vi kan åka till donken idag, jag har inte ätit den maten på super länge! Men annars så ska jag inte sitta vid datorn alls idag. För gissa vad jag ska göra? Ska hänga med min bästis "matteboken" ett tag! Imorgon är det skola, woaah, tagga idrott åtta på morgonen! Nej.. verkligen inte. Men puss på er mina hjärtan.

Kommentarer

åh va fin du är !

Svar: ska du säga finaaaaste!
vivitraan.blogg.se

2012-09-16 - 14:54:29

Joodå :) jag har det bra här. The only thing that sucks though är regnet. USSSCH! Sjukt snygg på bilden är du btw! ^^ vart köpte du läppstiftet?

Svar: Hmm, har ingen aning vart jag köpte läppstiftet faktiskt. Det är iaf märket Isadora Summer Red 47!
vivitraan.blogg.se

2012-09-16 - 19:58:54

Aha den ska jag kolla upp! Men va kul med skolmiddag :) jag hann själv inte köpa biljett till finsittningen här. So sad :(

2012-09-16 - 23:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback