10 September 2012, kl.20:33

I know I'm a player but I really want to find that person that makes me hang up my jersey.

Jag kommer inte vänta på dig. När jag väl går är det din uppgift att springa efter eller låta mig gå.

Kämpat så mycket för kärlek när jag egentligen inte förstod var det var. Det tre orden som jag brukade missbruka så otroligt mycket säger jag knappt längre, jag håller dom så hårt och jag vill inte låta någon höra dom. Därför gillar jag inte när folk går runt och slänger dom orden i mitt ansikte när dom inte menar det. Jag kan stänga mig ute alla ur min värld ett tag, men bara för att jag lämnar dig i ett hörn så betyder det inte att du ska sitta där och vänta till jag kommer tillbaka. Vill du ha mig, kämpa för mig -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback