27 September 2012, kl.09:20

I got what you need.

Saknar er mina finaste hjärtan.
Sitter just nu på en svenska lektion med väldigt effektivt arbete. Vi har fått en uppgift att skriva ett referat på 200 ord. Jag trodde det skulle vara svårt att hålla sig till så lite ord, men jag kommer inte ens upp till det antalet. Har drogat för mycket The Weeknd bara under natten. Kan egentligen inte förstå hur jag har missat en sådan begåvning! Efter detta väntar mig 1,5 timmes matematiklektion, gissa om jag taggar... Men nu ska jag forsätta att vara "ambitiös." Tränade med Yiyi igår, vi simmade nästan 1km, sådan träningsvärk jag har idag. Hade riktigt svårt att ta mig upp ur sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback