06 September 2012, kl.23:49

Ett inlägg i farten!

Fina Emelie och jag på tipsrundan, Henrik bakom kameran!
Nu ska jag skriva ett väldigt snabbt inlägg innan dom stänger ner blogg.se för nya uppgraderingar. Jag vet att min uppdatering suger men jag har faktiskt en förklaring! Vi slutade runt två i skolan idag, jag tog bussen hem och stack till simhallen efter att jag hade tagit med mina saker. Tog även med min basketkläder då jag skulle ha basket efter, men synd nog hade jag glömt mina idrottskor. Så mamma skjutsa hem mig så hämtade jag dom och tog bussen in till stan igen, där mötte Yiyi mig och vi cyklade till träningen. Jag måste erkänna att jag var riktigt trött innan träningen, men jag uppskattade verkligen att jag drog mig ur den tröttheten, för den här träningen var fruktansvärt roligt! Ni får ha en god natt! Puss på er!

Kommentarer

Kul

Svar: men käft
vivitraan.blogg.se

2012-09-07 - 21:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback