04 September 2012, kl.23:35

En väldigt dålig planerare.

Jag vet inte vad jag ska kalla mig själv verkligen. En så dålig planerare är jag! Jag fikade efter skolan med M typ i två timmar, lite allt möjligt snackade vi om. 3 års tid utan kontakt gör så att man har ett antal saker att prata om. Därefter tog jag bussen hem och tänkte plugga lite, men det gick ju inte som planerat eftersom jag var tvungen att byta om till träningskläder, och rätt som det var så skulle jag ta bussen in till stan igen. Men jag fick skjuts av en kille istället. Så kom till träningen, och blev en aning förvånad då nästan alla kom på träningen, vi var runt 20-30 pers som spelade och det var en ganska skön träning. Kom hem vid tio tiden, duscha och åt snabbt och nu sitter jag här och skriver ett snabbt inlägg. Nu ska jag ta och plugga tills jag kan allt, ha'de!

Kommentarer

Eeeeeennnn kille?????? O.o

Svar: Haha jaaa!
vivitraan.blogg.se

2012-09-05 - 10:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback