02 Juli 2012, kl.08:45

Vem är...

idioten som vaknar sex på morgonen för att jobba. Åh jo, det måste vara jag! Imorgon fyller jag dock år, men då ska jag ändå jobba, feeling the funny part coming? 12 timmars arbetspass, varför inte bara skjuta mig i huvudet direkt, för det verkar jävligt mycket enklare. Kollade även på fotbollsmatchen igår, genom TV då, och ganska coolt att Spanien vann med 4-0. Men ännu coolare att Torres gjorde mål typ exakt efter han hade kommit in. Jag menar varför sitter han ens på bänken? Annars funderar jag på att bara vara trött idag, inte många som checkar in i hotellet och inte många som checkar ut heller.
 
Vill bara sluta för dagen och ligga i sängen och bara deppa över att jag firar min födelsedag ensam även om jag ska skypa med min bästis till tolv så önskar jag att hon var här istället och firade mig! Men vi firar när jag kommer hem och då ska jag fira henne med då hon fyller exakt en månad efter mig, haha! Puss på er min fina läsare.
 
detta kanske va i sjuan? hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback