20 Juli 2012, kl.20:18

Mc'Donalds är en stor del av min barndom.

Jag tror inte man förstår hur mycket tid man verkligen spenderar på vissa ställen. Just nu sitter jag i bilen påväg till donken, vi ska göra ett litet stopp och handla men annars är det ok! Chris Brown sitter och underhåller mig i öronen! Och Puffen som skickar massa bilder på djur till mig, jag längtar hem!

 

Dom senaste dagarna har varit så hektiska, igår var jag på tomelillas marknad, köpte inte något till mig utan köpte bara leksaker till mina småbröder. Dagen innan var jag i Malmö och träffade en gammal vän, jag kan nog säga er att jag fikade i en timme på starbucks! För er kanske det inte är mycket men jag som egentligen inte tycker om att sitta så länge på en plats var det riktigt mycket! Annars gick vi runt i Malmö mycket, vi var på triangeln, entré och massa andra ställen. Åt även på mitt senaste matställe, vilket är subway!! Jag skulle kunna göra allt för den maten! Riktigt gott verkligen! Men nu är vi framme, puss på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback