10 Juli 2012, kl.08:07

Entré i Malmö.

Efter tolvtimmars slit igår, fick jag något som fick allt att löna sig!
 
Destination i Malmö bli Entré, ni vet det dära stora shoppingcentret? Ja, dit ska jag och fynda på rean. Åh, längtar redan, just nu sitter jag på jobbet och håller morgonpasset och lite senare vid lunch åker jag och min kollega till Malmö. Jag är fortfarande lite orolig ifall vi inte hittar dit, men man kan ju fråga andra ellerhur? En annan sak jag är på bra humör över är att statistiken har börjat gå upp nu, jag förstår inte varför jag slutade blogga från början när jag ändå hade så lojala läsare! Menmen, alla gör sina dumma misstag, jag kanske mobilbloggar under dagen, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback