28 Augusti 2012, kl.20:52

Snart börjar det riktiga!

På torsdag får jag min dator och då ska jag renovera hela bloggen och börja blogga igen, jag vet att ert tålamod är botten just nu men tålamod är nyckeln till ett bättre liv! Haha, ironiskt nog är jag själv inte så tålmodig men men, så kan det vara! De här första veckorna har varit helt okej, är väldigt nöjd med klassen. Har även varit upptagen nästan varje dag, är det inte träning så är det plugg, men det är klart att jag bara har latat mig och kollat på film hela dagarna också! Men idag satt jag och Yiyi kvar i biblioteket efter skolan och gjorde klart våra inlämningar till imorgon. Så äntligen är det klart! Natur är svårt måste jag erkänna, men det verkar som jag har rätt umgänge för att klara dessa 3 år!

Kommentarer

HEJ, tänkte börja blogga gen... bara för att nämna det, vet att du följde den:)
pöss o kraaam

Svar: wohoooo!
vivitraan.blogg.se

2012-08-28 - 23:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback