02 April 2012, kl.21:26

Som om jag aldrig kände dig, så kommer jag behandla dig.


I'm HOME! Eller det har jag vart sen igår men iaf en snabb resonering sen jag uppdaterade, vilket var i lördags. Jag mötte upp N i falkhallen och hon soundcheckade och sådant. Sen uppträdde hon typ sist av alla, och så skulle man få ett sms om man gick vidare. Såklart går hon vidare med den gudomliga rösten. Sen stack vi hem och tänkte egentligen åka till Hstd men vi ångrade oss i sista sekunden, då satt vi i stan. Så vi ringde W och fråga om han kunde köra hem oss, och ja, det kunde han. Skrattanfallet jag och N fick i bilen är väl lite obeskrivlig.. Och den slutade inte förrän vi hade varit hemma typ i 10 minuter.

Vi hade en chill kväll, sen på söndagsmorgonen käkade vi en stor frukost och åkte hem till Skogstorp. Hon stack till sin pojkis och jag stack hemmåt. Var hemma helt ensam tills idag (måndag) för resten av familjen hade stuckit till Danmark. Wellwell, började ett skypesamtal med en H och den slutade runt sju-tiden på morgonen idag. Och NEJ, vi snackade inte så länge, jag gick och la mig tidigare än han, så hade han inte lagt på när han gick och la sig, så det resulterade till att vi drog ett samtal på 6 timmar typ.

Hela dagen idag har jag varit helt deep. Vet inte varför eller jo jag har ju mina anledningar. Men jaja, det har lagt av, stängde av hjärtat helt. Haha, går det ens? Jaja, inget är väl omöjligt. Ha'de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback