25 Maj 2013, kl.23:45

Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned. – Buddha

Idag åkte familjen till templet nere i Bjuv och firade Buddhas födelsedag och sedan är det även min morfars "death anniversary" idag så bad för honom och sånt. Vi åkte vid halv nio tiden och sedan åkte vi hem vi nio på kvällen, och min mobil dog vid tre tiden och kameran dog vid 4-5 tiden, så jag hade typ inget att göra så jag lyssnade på en föreläsning om Buddhismen och sådan, vilket var väldigt intressant! Jag kommer ihåg när jag var yngre så bodde jag i templet i flera månader utan mamma och det enda jag hade i huvudet då var att jag skulle bli nunna, nu kan jag väl säga att mina riktningar har ändrats, men det hade varit kul ändå! Jag tog ytterst mycket bilder innan kameran dog dock, så dem kommer jag visa någon gång! Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback