26 Maj 2013, kl.10:08

Fina mor på en vanlig dag.

Hej kära läsare! Hade helt glömt av att det var morsdag idag trots att jag köpte presenterna för två dagar sedan, men jag blev påminnd av Jessicas bild på insta så då jag drog ut mina underbara gåvor från garderoben och gav dem till mamma, vilket hon blev väldigt väldigt glad över! Men igår blev det lite skäll och skräll när vi satt i bilen till Max för då skulle hon ju såklart komma på idén att jag ska betala med mitt kort eftersom hon precis hade fört över pengar i onsdags typ, men eftersom dom pengarna gick till hennes presenter hade jag ju inte pengar kvar på kortet och då började hon skälla på mig att jag inte tänkte på någon annan än mig själv och BLABLABLA men jag satt där skrattandes inombords! Det blev en liten Buddha staty och en doftljus som luktar så extremt gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback