25 Juni 2013, kl.03:32

statusar på fb

 
Jag gråter av skratt när jag scrollar ner och läser mina gamla statusar.. För ett år sedan så hittade jag någon sak på internet som kunde ta bort alla statusar man någonsin har gjort på facebook, så jag gjorde det men nu har dom tydligen kommit tillbaka.. Och det är ganska kul verkligen.. Hur patetisk och oskyldig man var i den åldern, och det var ju egentligen grejen med facebook, att berätta vad man gör, gjorde eller hade gjort, men nu för tiden är det väl bara "ingenting" egentligen. Det är så jävla kul att läsa sånt här.. Vad tänkte jag med när jag skrev dessa statusar?! Haha.. Jag som ultimatum hatar smileysar också.. Nu vet jag varför, det var nog för att jag gjorde dom så mycket när jag var yngre som gjorde att jag tröttnade på dom.. Jajamen. Saknar faktiskt dessa tider.. Alla interna skämt med min förra klass, shit alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback