09 Juni 2013, kl.13:56

Hej på er.

Efter ett ganska långt uppehåll antar jag att jag är tillbaka men frågan är bara, hur ska jag börja det hela igen? Jag har sååå mycket bilder på lager verkligen att jag vet inte hur det ska komma iordning ens men vi får ta det som det kommer. Ja, jag har börjat skriva på svenska igen eftersom jag är på svensk mark och det är vad jag trivs med mest, de sista dagarna i Berlin var underbara. Någon kväll var vi ute på en bar och drack massa drinkar och någon dag tog vi det bara lugnt. Sedan efter jag kom hem fick jag mig lite sömn och sedan åkte jag ner till Helsingborg för att fira min kusins student. Dagen efter hängde jag med Fatbardha och senare mot kvällen åkte vi iväg till hstd och kollade på Fast and Furious 6 som jag inte ångrar alls, den var så sjukligt grymt bra! Igår var jag nere hos min morbror och fick bland annat köpt ett par Raybans Clubmaster (där rök 1400), sedan ett par nike mjukis shorts (dom var på rea (fett lyx)), sedan köpte vi även en iPad 4th Generation till familjen. Så nu vet jag knappt vad jag vill ha till min födelsedag, kanske både paletterna från Naked? Eller en longboard? Värt att tänka på nästan..

Kommentarer

Men ååååh så fin

Svar: Åh, tack finaste duuuu!
vivitraan.blogg.se

2013-06-10 - 08:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback