16 Juni 2013, kl.20:10

drama liv.

 
Just nu håller jag på att ladda ner "The Dark Knight Rises" eftersom jag blev skitsugen på att se den filmen.. Och av någon hemsk jävla anledning har jag fått en täppt näsa. Kollade på film hemma hos fb igår och det var en aning kul, efter det låg vi och snacka ett bra jävla tag till klockan fyra på morgonen och sen stack jag hem vid ett på eftermiddagen när jag vaknade. Plus att mitt spotify premium har tagit slut.. mitt liv är över?! Döda mig någon, snälla. Nu ska jag ligga och deppa framför fina Bruise. Puss.
 
p.s Jag inser att bilden inte passar in.. Men bildbrist mina vänner, bildbrist.

Kommentarer

HAHA du med? 1. förkyld 2. premium är också ute... öh livet äger </333333

2013-06-16 - 21:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback