23 Januari 2013, kl.14:26

+ 5 BEKÄNNELSER

1. Jag blir lätt irriterad på jobbiga människor som t.ex snackar överdrivet högt eller ställer dumma frågor.
2. Jag anser att killar borde skriva först på sms, för att.. det bara är så.
3. Jag bokstavligt hatar skrikande småungar, det spelar ingen roll hur gulliga dom är, så fort dom börjar skrika vill jag slänga dom i papperskorgen.
4. Jag är en sån person som gör allt i sista minuten, men nu har jag faktiskt börjat planera lite.
5. Jag har börjat tänka på vad jag gör av alla pengar som jag får i månaden och allt har tydligen gått åt till fika och ingenting. Men som sagt så har jag börjat spara nu eftersom jag ska ha ett par Air Force 1.

Kommentarer

Hahaha ställer inte jag dumma frågor?
oj, det där var precis en dum fråga! ;)

2013-01-23 - 19:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback