26 April 2013, kl.22:50

orkar inte mer

Det är svårt för mig att skaffa vänner.. och jag tror att det beror delvis på att jag är annorlunda. Men ibland blir jag så jävla sur över folk som är arga på mig för ingenting? Känner för att drämma huvudet i väggen! Jag vet när jag har fel men jag säger aldrig förlåt ändå, jag är så envis. Men folk som är sura på en för att man inte har gjort något? Alla ni som läser detta och är sur på någon för ingenting, dräm er själv i ansiktet och sedan kolla er i spegeln och se hur jävla omogna ni är. Tror nog att jag borde göra det ibland med, för vad säger liksom att jag är felfri? Men jag är så jävla trött på att ha vänner som är så falska hela tiden, ena dagen är man fett bra vänner och andra dagen är man bara allmänt dum i huvudet. Som sagt, jag uppmanar er att bitchslapa er själva, för ni är så äckligt bajsfula. Ingen puss och ingen kram heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback