14 April 2013, kl.12:15

+ Free your fears, it will help you to the goal.

Hejhej! Nu är jag vaken och ska strax gå ner och äta frukost. Jag blev lite förvånad över att jag vaknade så sent men det är inte så konstig eftersom jag somnade vid 3-4 tiden. Dagens planer är iallafall att städa mitt rum och sedan studera på mitt biologi tal. Det antar jag är väldigt viktigt eftersom jag skulle gjort klart det innan lovet egentligen. Jag skulle skriva någonting.. men jag har typ glömt av det, eller juste jag har börjat skriva på en engelska novell. Men jag måste bara tänka ut vad den ska handla om från början till slut först. Men om jag gör klart den så kommer jag så klart lägga ut den här, så ni kan vara lugna. Nej, nu ska jag hoppa ur sängen. Godmorgon på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback