06 April 2013, kl.21:45

+ DAY TWO: nine things about yourself.

1. Jag har det man kallar "split personalities", ena stunden kan jag var riktigt glad och andra stunden kan jag vara fett kaxig och seriös. 2. Jag gillar inte facebook smileysar.. och det är väldigt sällan jag gör dom. 3. Jag hatar, alltså då menar jag det, skrikande ungar, jobbiga ungar, asså fyfan. Tänker nog aldrig skaffa barn. 4. Jag älskar att kolla på sport, något jag kan sitta framför tv:n och kolla på dag in och dag ut. Det spelar ingen roll vilken sport. 5. Jag gillar inte folk som inte hör av sig och förväntar sig att man själv ska höra av sig hela jävla tiden. Jag menar, vad sägs som att göra något själv?! 6. Jag tror inte på kärleken. Det är fånigt. 7. Varje kväll jag går och lägger mig sent ångrar jag det så ytterst mycket på morgonen då jag behöver släpa upp kroppen. 8. Jag spelade fiol i 5-6 år innan jag slutade för att jag tyckte det var tråkigt. 9. Jag vill ta ett sabbatsår efter studenten och åka till Australien eller någonstans varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback