21 Oktober 2012, kl.10:28

Uppe med tuppen en dag som denna.

Idag är jag uppe tidigt! Ingen aning varför eftersom jag sov ganska sent igår. Dock bestod gårdagens eftermiddag av väldigt mycket sömn och på kvällen stack jag hem till Bardhii och tog massa kort. Annars satt jag uppe ett bra tag och chattade med J. Och en sak måste jag tillägga, jag vet att man inte kan börjar en mening med och men detta är min blogg jag får göra som jag vill! Men iallafall, saken jag skulle tillägga var att jag verkligen hatar att man aldrig kan komma ihåg hela sin dröm. Jag vet att jag drömde om någonting underbart, men har ju ingen aning vad det var för nått. Jaja, nu ska jag göra något vettigt, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback