19 Oktober 2012, kl.19:43

Some people just want to watch the world burn.

Hej! Nu är jag äntligen hemma! Iofs så var jag hemma fem minuter efter skolan men hoppade på bussen igen efter att jag hade tagit alla mina badsaker. Jag känner det verkligen i kroppen att jag inte har simmat på några veckor nu, sjukt utmattad blev jag bara efter några längder men jag kämpade på! Annars så hade jag kemiprov idag, eller "förhör" som man också kan kalla det. Jag satt verkligen och kämpade med totalt 38 kemiska beteckningar och vi fick 13!! Alltså förstår ni hur sur jag blev eller? Jag som har suttit och matat in en efter en i hjärnan, men jag kan väl inte direkt säga att det var onödigt, för nu förstår jag nästan allt han skriver på tavlan. Wiho! Nej men nu ska jag ta en tupplur, ha'de!

Kommentarer

Oh my, tog också en tupplur!

Svar: Hahahaha, tog inte en ändå. Kollade på xfactor ist!
vivitraan.blogg.se

2012-10-19 - 20:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback