03 Oktober 2012, kl.20:40

R.I.P to the girl you used to see, her days are over.

Klassfotot och det enskilda fotot är äntligen hemma! Jag ser väl någorlunda bra ut eftersom mitt hår är spikrakt, hehe, hade en aning ångest över att det inte skulle vara det och mina fina klasskamrater skulle ju skrämma upp mig också, men det ser ju helt okej ut. Kom hem vid halv fem tiden och satte mig i sängen och latade ett tag. Tänkte faktiskt ta en tupplur, men tyckte att det var ganska onödigt så jag satte mig och plugga matte istället, vilket jag fortfarande gör och ska fortsätta göra. Jag vet att det börjar bli tråkigt att läsa om mitt plugg nu! Men jag ska förbättra mig. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback