31 Oktober 2012, kl.20:42

Happiness is only real when shared.

Dagen spenderades med dessa två grabbar och Twinie i Göteborg. Yes, vi kaosade upp hela staden.. Skämt o sido.. Fick med mig en skjorta med luva utan armar från Beyond Retro (jag vet att det lät konstigt, jag ska visa er någon gång). Annars så fönstershoppade jag mest eftersom jag shoppade lite överstyr i måndags. På söndag bär det av mot Göteborg igen på seketariatkurs inom basket. Så då blir det att vakna halv 8, wihooo! (fuck life). Annars hade jag en riktigt härlig dag och jag har knappast ont i armarna för J bar alla påsar. My slave, yes. Mumsade i oss lite goda saker på Starbucks också, sjukt länge sedan jag var där, underbart! Nu ska jag hoppa in i duschen, puss på er!

Kommentarer

är de bobbos bror? :oo

Svar: yess!
vivitraan.blogg.se

2012-11-01 - 21:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback