10 Oktober 2012, kl.00:22

Cause you don't understand, nobody does.

Jag tror att detta blir ett bildlöst inlägg. Har inget vettigt att skriva egentligen. Kom hem från träningen för drygt två timmar sedan och sen dess har jag hunnit skriva klart engelska uppsatsen. Nu ska jag sätta mig och öva på min gitarr läxa och sedan blir det en romantisk dejt med sängen. Japp! Basketträningen gick underbart! Mina skor är helt perfekta men dock kan jag klaga på att hallen är lite för utsliten. Eftersom vår gamla hall brann ner får vi nu för tillfälligt spela i Skogstorpskolans idrottshall, det roliga är ju att det ligger så himla nära mig. Men annars så gillar jag inte korgarna.. Haha, klagomål hit och dit! Men nu ska jag då få detta överstökat så jag kan lägga mig! Pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback