11 Oktober 2012, kl.15:40

After school studying.

Sitter här i biblan och pluggar med Puffen, tänkte skriva ett snabbt inlägg för efter det här kommer min hjärna vara utbränd av allt plugg. Men ikväll blir det träning och det klagar man inte på! Dagen har varit lite långtråkig med 2 timmars långt fysikpass men det är helt okej eftersom vår fysiklärare alltid sätter på kaffe! Tummen upp för honom! Vaknade föressten försent idag så jag missade min buss men mamsen var ju snäll nog att skjutsa mig. Den informationen var väl värdig att sätta på minnet? Haha, skoja! Nu ska jag sluta skriva onödiga saker, puss på er!

Kommentarer

så himla gullig!

Svar: Du är supermegagullig!
vivitraan.blogg.se

2012-10-12 - 08:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback