15 Oktober 2012, kl.20:36

10 oviktiga saker.

• Jag är i nuläget en riktig bokmalare.
• Jag har börjat använda mer synonymer i meningar och har utökat mitt ordförråd drastiskt.
• Jag har äntligen börjat gilla någon, vilket inte har hänt på en jävla lång tid.
• Musik är min befrielse från allt.
• Jag har både klippt och färgat mitt hår men nu vill jag klippa mig igen!
• Jag funderar på att anlita en städerska eftersom mitt rum ser ut som ett bombnedslag. (Varför jag inte frågar mor min är för att jag inte vill dö.)
• Jag sover med fyra kuddar och två täcken, ibland fem kuddar! (Roligt.. yes)
• Jag har en tanke som ligger djupt inne i hjärnan om att byta linje. (Vi får se vad som händer)
• Jag stör mig på människor som har överenergi och är allmänt dumma i huvet (NEJ, jag menar inte mig själv)
• Saknar min opålitliga och dumma bästis. 

Kommentarer

Vadå byta linje?! :O

2012-10-15 - 21:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback