10 December 2012, kl.19:49

+ Time to get back to the real world.

Nu är bloggen upplåst igen! Jag som precis hade sagt mitt lösenord till Eme, fast nu kommer hon ju inte behöva det. Kände att jag borde skriva av mig lite utan kritik här och där och jag tänkte från början ta bort alla de inläggen jag skrev medan bloggen var låst men det orkar jag inte med plus att det är ju ändå min blogg så jag får ju skriva vad jag vill egentligen.. En liten summering på helgen så låg jag mest i sängen och sov men igår åkte jag till Götet för att se killarna spela och det var ju ändå roligt påvägen hem eftersom vi stannade på donken. Plus att när jag väl kom hem så tog jag upp massa stearinljus till badkaret och la dem vid kanten, tände dom, satte på lugn musik och bara chillade järnet. Sånt behöver jag mer utav, men nu vidare till pluggandet. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback