09 December 2012, kl.22:48

+ DAY TWO: nine things about yourself.

1. När jag föddes grät jag fyra månader i streck förutom när jag sov. Så det va väl: sova, gråta, sova, gråta.
2. Jag har inte varit i mitt hemland sedan jag var fem år, vilket jag tycker är lite ytterst synd.
3. Jag är en tänkare.. Alltså att jag tänker för jävla mycket på onödiga saker.
4. Jag bokstavligen avskyr vintern, kanske för att jag är ett sommarbarn men skulle nog hatat vintern ändå.
5. Jag har fyra plastsyskon, två som bor hos mamma och två som bor hos pappa.
6. När jag var liten så ville jag börja på fotboll men mamma tyckte såklart det bara var för killar så nej till det.
7. Jag fullkomligt avgudar Zlatan och Lionel, sjukt grymma människor.
8. Mellan en kväll ute och festa och vara hemma och mysa skulle jag helt enkelt ha valt att festa järnet och sova ut dagen efter.
9. Jag har så ytterst mycket komplex över kroppen att jag ibland äcklas av att se mig i speglen. Vad heter det nu igen.. Catoptrofobi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback