22 December 2011, kl.22:21

We were never meant to be, we just happend.

Två bilder från min instagram. Följ mig: Vivzterr.

Tror att jag strax ska gå och lägga mig. jag är verkligen dötrött eftersom jag är van vid att ta en powernap på eftermiddagen efter skolan. Men idag har jag suttit och knåpat med designen så ikke sådan ikke. Just nu sitter jag och lyssnar på "All I want for christmas is you" som jag och S gjorde en cover på när det var jullunch i skolan. Den dagen var jag verkligen jättesjuk, men jag kom ändå eftersom jag sjöng nästan hälften av låtarna. Japp, så är livet, det är bara att gilla läget. Julafton närmar sig och jag har ännu inte köpt prsenten till far min. Men eftersom jag redan vet vad jag ska köpa så är jag ganska lugn. Men nu ska jag chilla järnet, hade'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback