24 December 2011, kl.13:34

There is nothing wrong with changing yourself a little bit for christmas.


Prinskorvar, köttbullar och ägg med kaviar på var min uppgift, och nu har jag gjort klart allting! Har inga bilder redo att lägga in än, men det kommer, det kan jag lova! Vad är eran favoriträtt på bordet när det är jul? Min är såklart potatisgratängen, mamma gör världens godaste, så det är nog därför! Måste fråga om receptet, för det är så himmelskt gott. Ja, julen omfamnar mig med iår, är verkligen kär i julen, synd nog åker den iväg snart.. Ska även ta kort på mina tidiga julklappar som jag fick. För dom har ni ju inte sett. Vet att jag har skrivit detta minst hundra gånger.. MEN GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback