11 September 2012, kl.18:49

NEW IN;

1. Fiskbensfläta som Yiyi gjorde. 2. Mina nya kläder som kom idag från Nelly.com 3,4,5. Egobilder.
 
Slutade vid fyra idag. Efter det åt jag på torggrillen med bästisen, sen åkte han vidare till gymmet medan mamma kom och hämtade mig så åkte vi vidare hem. Mina kläder hade kommit hem också, äntligen! Jag tog några snabba egobilder med kameran, orkade verkligen inte ställa upp stativet. Ska fota linnet någon dag också, tycker den är lik ett annat linne jag har, men man kan väl aldrig få för mycket av det goda!
 
Senare ska jag in mot stan och möta upp Elin och Twinie så ska vi gå vidare mot träningen. Jag har gått en hel dag utan träning, är så taggad nu! Måste träna! Men vi hörs mina goingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback