06 Maj 2013, kl.15:33

we lift because we love it.

Sitter just nu hemma hos Twinie och väntar på att hon ska komma hem så att vi ska kunna förbereda inför grillkvällen. Var på gymmet med Vendela innan och körde ett ganska bra pass som jag kommer berätta om sen när jag kommer hem, dock kan jag ju säga att jag förväntar mig att jag kommer ha världens träningsvärk imorgon, men det är ju alltid gött, ellerhur?! Det var ganska kul att cykla idag! Vädret är så himla fint så jag knäppte några foton på vägen och råkade också tappa cykeln med köttet i korgen så att påsen ramlade ut men men.. No worries! Jag fixade det. Nu är jag svinhungrig och längtar tills vi börjar käka! Pussar.

Kommentarer
Jan

Nu när du tränar och så, så tycker jag att vi får ta ett träningspass ihop någon dag ;)

2013-05-10 - 18:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback