04 Maj 2013, kl.22:32

dagens pass.

Uppvärming: 10 min cykel, 10 min cykel både armar och ben, 5 min rodd.
Mage: (10 toe touches, 10 scissors, 10 heel touches, 10 russian twist med 5 kg, 10 cruches.) *3
Ben: 20*5 Squats med 30 kgs vikter.
Armar: Axellyft åt sidan med 3 kgs vikter i varje hand. Sedan sista övningen kallar jag Sky High för man typ lyfter hantlarna så högt man kan uppåt. Detta gjorde jag 10*4 gånger.
Stretching efter behov.
 
Det blev ett tufft pass idag och jag lyckades hålla min motivation uppe hela tiden! Väldigt kul pass, och jag är ganska stolt över att jag gjorde 100 squats med 30 kg vikt på nacken, underbart känns det! Nu ska jag äta, sedan duscha och sedan lägga mig med mitt "lördagsgodis" i sängen och kolla på grey's.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback