10 Maj 2013, kl.20:00

Black dress.

Hejhej kära. Bloggen har fått vara vid sidan lite idag, men nu är jag tillbaka med nya bilder som nell har tagit på mig. Mitt rum.. ser kaotiskt ut, så det ska jag ta itu med och sedan ska jag äta middag, efter det blir jag nog sängliggandes eller ut på en runda runt kvarteret. Hade också varit najs att gymma men eftersom jag måste köpa nytt gymkort och receptionen inte öppnar förräns på måndag får det vänta ett tag. I och för sig måste jag börja plugga för nästa vecka är det matte och kemi prov som står på tur. Fan då. Nu kör vi!

Kommentarer
BL

Hejsan goding! Vad använder för tema ?

Svar: Hmm.. Vad för tema? Hehe..
vivitraan.blogg.se

2013-05-10 - 23:43:49
BL

Menar designen till bloggen :)

Svar: Jaha! Vet inte riktigt, det är min kompis som gör min desgin! :)
vivitraan.blogg.se

2013-05-11 - 16:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback