23 Mars 2013, kl.22:19

det är nästan så att man glömmer ibland

hejhej! Jag vet att jag inte har uppdaterat på länge men man vill verkligen inte göra det när man har en urtråkig design, så efter massa knep och knåp har jag fått till headern och ändrat på varje kodmall nu. Ja, det var extremt jobbigt. Annars då? Jag hade ett cepe prov i biologin i onsdags så jag kan väl förvänta mig ett omprov inom snar framtid, och igår hade jag kemiprov, det gick väl ok.. får hoppas att jag inte får underkänt på det. Det sög verkligen att ha prov i dom ämnena jag hatar mest PÅ SAMMA VECKA. Usch. Men nu ska vi inte prata om det. Jag hade en finfin kväll hemma hos V igår med massa klassisar och idag har jag träffat mina favograbbs, så livet är väl helt ok. Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback