25 Juni 2013, kl.00:26

b/w picture

Istället för att åka in till stan så åkte vi till Varberg först, fick köpt några saker till rummet, men efter det åkte vi hem till lilla Falkenberg och gick och kollade på ett armband jag har trånat efter ett bra tag, och nu är det köpt! Dock ska jag inte använda det förrän min födelsedag, kan väl avslöja att det är från Pandora, men jag kommer ju visa bilder också, så småningom! Efter detta åkte vi ut till Olofsbo och käkade och sen åkte vi hem. Precis när jag hade satt foten innanför dörren så var det bara att åka ut till stan igen eftersom min chef hade ju klart bestämt sig att ropa ut mig på min lediga dag.. Ultimatum kul kan jag säga er (väldigt väldigt ironisk). Nu är jag iallafall hemma, har hunnit ta ett bad och kollat på Bad Teacher. Cameron Diaz i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback