06 Januari 2013, kl.21:50

+ Try not to become a woman of success but a woman of value.

För miljontegången är bloggen upplåst. Dagarna har varit långa sedan jag kom hem från min kusin, dock vara dagarna nog lika långa där fast roligare. Har t.ex tagit min krogoskuld innan 18 (nej, jag har inte haft sex på krogen, jag var bara där för första gången) och det var ganska roligt faktiskt. Sedan på nyår blev det middag hos en av mina kusiners vänner och sedan krogen igen, roligt att dricka bort depression faktiskt, gör så att man slipper tänka på det iallafall. Imorgon ska jag upp tidigt och simma och sedan bär det kanske av mot Halmstad om jag lyckas övertala familjen, yes. Planerat och klart antar jag. Nu är jag nog redo att uppleva 2013. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback