13 Januari 2013, kl.21:06

+ TONIGHT I'LL BE THE BEST YOU EVER HAD

Okej. Jag har pluggat men mestadels har jag suttit och knåpat på designen, det är fortfarande vissa saker jag vill ändra men har inte haft lusten eller tiden än. Imorgon är det idrott klockan åtta på morgonen.. Kan inte fatta att mitt favoritämne hamnar på en så opassande tid, men ja, vem vill inte känna sig atletisk så tidigt? Iallafall så har jag varit på dystert humör hela dagen, så jag satte i hörlurarna och lät musiken leverera ett bra tag innan mor kom och leverade mat.. Så nu är jag mätt och belåten och ska lägga mig tidigt (vilket inte kommer gå men jag ska försöka). Puss på er.

Kommentarer

naaaaaajs blögg!

2013-01-13 - 21:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback