15 Januari 2013, kl.23:06

+ I REALLY WANT TO WORK THIS OUT CAUSE' I'M TIRED OF FIGHTING.

Nej. Rubriken har inget att göra med bilden. Det är bara en mening från favolåten just nu. Iallafall efter skolan så pluggade jag på "på g" sjukt jävla länge, sen när Nellsan hade slutat sin praktik kom hon dit och höll mig sällskap tills sju typ, sen tog jag bussen hem och stack till träningen. Träningen var la helt ok, dock fick jag kramp i vänsta vaden, fyfan vad jävlahelvetesfucking ont jag fick. Seriöst. Så jag satt vid poängtavlan de två sista perioderna, tror jag det var.. Sedan körde J hem mig och på något sätt råkade han köra in bilen i en vägkant.. Men det blev inga skador.. som otur va. Nu ska jag föna mitt hår och sedan lägga mig. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback