25 Februari 2013, kl.20:57

+ duckface är la inte mainstream.

Gårdagens bilder. Skolan var helt okej idag förutom att jag inte hade idrott på morgonen vilket ledde till att jag kunde haft sovmorgon enda tills efter lunch. Men jag och några i klassen bestämde oss för att köra lite volleyboll ändå, och det var faktiskt ganska kul även om jag skulle föredra att vara hemma i min säng och sova. Sedan flöt väl dagen på som den skulle.. När jag väl kom hem så satt jag och käkade med papsen en stund och efter det däckade jag i min säng.. Helt slut. Men snart är det påsklov, och det kan vi tacka skolstyrelsen (ingen aning om dem har hand om det) för.

Kommentarer

Thank you gorgeous!

2013-03-04 - 19:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback