05 April 2013, kl.13:48

+ Tips: Tvätta dina borstar.

Eftersom jag har en bästis som studerar till att bli make-up artist så får jag lära massa saker om smink och sådant när jag är med henne. För ett tag sen fick jag lära mig att man var tvungen att tvätta sina borstar annars kan det bildas bakterier, och det vill man ju verkligen inte ha, plus att man inte vill köpa ett dyrt rengörningsmedel speciellt för sina penslar så är det enklare att ta schampoo. Over and out +
 
UPDATE: Ställ ej penslarna rakt upp utan ställ dom snett neråt annars böjer "stråna" sig.

Kommentarer

vivi... inte ställa penslarna rakt upp utan snett neråt! annars böjer stråna sig

Svar: ahaaaaa, lite försent för det!
vivitraan.blogg.se

2013-04-05 - 19:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback