13 April 2013, kl.00:17

+ Success is my only motherfucking option, failure's not.

Det var en bra träningspass. Vendela kom och mötte mig efter det och sedan cyklade vi hem till henne och hade en fin myskväll med några andra. Alla hade beställt pizza och det visste jag att jag skulle få ångest över att äta så jag gjorde en omelette med sallad vid sidan och drack ett glas vatten. Då kände jag mig väldigt stolt.. Tills dem tog fram tre stycken Ben & Jerry's.. Då blev jag besviken över att jag faktiskt tog några tuggor.. Jag får verkligen sluta med det! Imorgon bär det av mot gymmet igen, då ska jag kämpa för att få bort de extra kalorierna jag har stoppat i mig. Nu ska jag kolla på 8 miles.. Blev så sugen på lite Eminem. Pusskram.
 
p.s Jag är ledsen att jag inte har uppdaterat mer.. har inte haft tillgång till dator och jag gillar inte att skriva mobilinlägg så mycket.. Det ska bli ändring.. promise!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback