09 April 2013, kl.23:13

+ Lite sådär trött.

Kom hem från träningen för en halvtimme sen och jag är så trött att mina ögon bara slocknar hela tiden. Efter skolan var jag med Fatbardha lite och sedan kom Matilda, efter det bestämde vi att vi skulle gå och kolla i affärer, men det hann jag inte med så mycket eftersom jag skulle gymma med Nellie vid halv sex. Men synd nog så tog det mer än en halvtimma för att skaffa kort på Strandhälsan så vi började lite över sex. Vet ni vad som är mer synd? Jag tog med EN SKO. Alltså bara EN. Den andra har jag i skåpet.. Why oh why? Men träningspasset gick bra ändå, tills jag märkte att klockan blev sju. Då attans började vi stretcha och tjugo över bytte vi om. Halv åtta började jag cykla och gjorde ett lite stopp vid Ica, men sedan fick jag cykla i full fart hem för att hämta basketkläder och sedan springa till träningen. Notera att jag har ej ätit något sedan lunch, men nu är magen inte hungrig längre. Det har varit en hektisk dag och jag orkar inte föna håret så nu är jag riktigt badass och går och lägger mig. Godnatt min käraste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback