15 April 2013, kl.19:20

+ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday.

Haha, goa Rita. Har precis kommit hem från gymmet och ska strax duscha men kände att jag var tvungen att uppdatera bloggen då det har gått några timmar sedan förra inlägget. Jag och nell träffade som sagt en träningskonsult idag och hon visade oss hur man använda maskinerna och sådant, så det var ju helt ok. Sedan efter en timme ungefär var hon klar och då började vi gymma. Idag var det så fullt överallt att jag och nell inte kunde värma upp tillsammans, men jag cyklade iallafall i 30 minuter och på nivån 8-10. Vi gjorde väldigt många övningar och sedan stretchade vi till sist. Det är faktiskt väldigt viktigt att man stretchar så att man inte går runt med värsta träningsvärken imorgon. Nej, nu börjar mitt rum lukta äckligt så jag ska hoppa in i duschen!
 
p.s Det är många som ser att jag uppdaterar mycket och vissa ser det positivt medan andra klagar och säger hur jag orkar och sådant. Och sånt bullshit tar jag verkligen emot, för jag liksom vill blogga och jag vill att folk uppskattar det, och gör ni inte det, SLUTA LÄS MIN BLOGG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback