15 April 2013, kl.10:41

+ En bra start på dagen.

Nu sitter jag på en håltimma och skriver ett litet inlägg bara för att skriva något.. Här ovan ser min frukost och det var tänkt att jag skulle göra beep-test idag men det blev uppskjutet till nästa vecka.. åh! Ville få det gjort. Fick stjuts av mamma till skolan bara för att det var regnigt.. Nu sitter vi och planerar att vi ska till Liseberg i Maj-månad. Jag har inte varit där sedan jag var typ 6 år. Så det kommer väl bli roligt, hoppas jag. Nu ska jag sitta och skriva lite på novellen. Godmorgon!

Kommentarer

När ska du till liseberg? :o kanske ska dit 18maj

Svar: Jag vet inte riktigt, vi har bara bestämt att det ska vara någon gång i Maj. Hoppas vi träffas!
vivitraan.blogg.se

2013-04-15 - 12:48:36

Jaha okej! Ah de hoppas jag med ;)

2013-04-15 - 19:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentarer:

Trackback